Friday 27 September 2013

Monthly Favorites #1 // September



Let's get cracking!


Rimmel 60 Seconds Nailpolish in Instyle Coral. An upbeat, lovely color that I've been wearing to prolong the summer. See my blogpost for more information.

Maybelline Super Stay 14hr in Stay With Me Coral. A beautiful in between coral and pink lip color that really stays put on the lips. Don't forget to hydrate your lips with a balm, because it can be a bit drying.

M.A.C Naked Lunch I've been using this champagne eyeshadow color with a pink undertone to highlight the inner corner of my eyes. It gives the impression of instant radiance and awakeness.
























M.A.C Satin Taupe A cult M.A.C eyeshadow. It's a frosted cool toned brown with mauve undertones. I use it -on top of a bronze cream eyeshadow -in the crease -to create a daytime smokey eye -on the lower lash line to accentuate it. Just a great all rounder that's been in my collection for a long time.

Lierac Diopticalm eyecream This has to be the best eye cream for me up to now and trust me I've tried a lot of different ones! I have very sensitive skin around my eyes. When the weather changes and it is getting colder I suffer from dry patches in that area. Diopticalm gets rid of those horrible patches in a matter of days. It feels great on the skin, doesn't interfere with make-up and has lovely ingredients in it. Highly recommend this one for sensitive eyes!!


What are your september favorites?





Tijd voor een nieuw segment in deze blog!
Maandelijkse favorieten, producten waarvan ik het meest heb genoten, gebruikt of ontdekt.
Let's get started!

Rimmel 60 Seconds Nailpolish in Instyle Coral. Een fel kleurtje die ik zeker de helft van september op mijn nagels had. Voor meer info, zie mijn blogpost. Herfst is in het land, tijd voor andere kleuren!

Maybelline Super Stay 14hr in Stay With Me Coral. Een koraalroze lippenstift die echt lang op de lippen blijft zitten. Voor wat meer hydratatie kan je altijd ervoor of erna wat lippenbalsem aanbrengen. Indien je dit ervoor aanbrengt, dep dan je lippen eenmaal de balsem ingedrongen is, zo geef je de lippenstift de kans om zich aan je lippen te hechten.

M.A.C Naked Lunch Deze champagnekleurige oogschaduw met een roze ondertoon gebruik ik om de binnenste ooghoeken te accentueren. Het geeft je ogen een wakkere, stralende indruk.

M.A.C Satin Taupe Eén van de best gekende oogschaduwen van M.A.C. Een bruin, koel kleur met paarse ondertonen. Dit is een manusje-van-alles! Ik gebruik het op een bronskleurige crème oogschaduw, op de onderste wimperrand, in combinatie met vb. Naked Lunch op het ooglid en Satin Taupe in de vouw van het ooglid of om een lichte smokey eye te creëren.

Lierac Diopticalm oogcrème Een topper en geloof me, ik heb er al vele getest! Als de herfst eraankomt, heb ik last van droge plekjes rond mijn ogen. Een vijftal dagen deze crème gebruiken en ze verdwijnen. Dat deden duurdere crèmes in het verleden jammer genoeg niet. Deze oogcrème kost een 20 euro. Diopticalm voelt verkoelend aan, kan je prima gebruiken onder make-up en heeft een mooie ingrediëntenlijst.
Ik raad deze oogcrème zeker aan voor een gevoelige huid! 


Wat zijn jouw favorieten voor deze maand?

No comments:

Post a Comment