Monday 18 November 2013

Clinique// Long Last Lipstick - All Heart






What do you think ladies, liking this Clinique lipstick?
I got this luxury sample from a Deautybox a couple of months ago. That's why the packaging of the lipstick in the box is different from the normal version that has a silver packaging. 
It is a wearable understated red shade that looks very flattering on the lips. It has a decent lasting power,after a couple of hours you need to reapply for its full effect.






It contains no perfume and is hypoallergenic. Nurturing ingredients like vitamine E, olive oil and Aloe Vera make this lipstick a pleasure to wear on the lips.
This one will set you back 20,50 EUR, so is it worth it? Well, I love the shade but I am certain there are beautiful alternatives in a lower price range. Check the moisture renew lipsticks from Rimmel!

Have a lovely week,
Alex
x

Clinique is een merk die mij behagen kan, hun oogschaduw en blushes zijn pareltjes. Nooit eerder had ik een lippenstift van hen getest, dus toen ik deze in één van de Deautyboxen terugvond was ik tevreden!
Dit is een luxury sample, daarom is de verpakking anders dan deze die je in de winkel kan vinden. Daar krijg je deze lipstick in een luxueuze zilveren verpakking.
Zonder parfum, hypoallergeen en bomvol voedende bestanddelen zoals olijfolie, aloë vera,tarwekiemolie en vitamine E krijgen je lippen een verzorgende boost.
De makkelijke draagbare lichtrode tint blijft een hele poos mooi zitten, na enkele uren is een herapplicatie vereist.
Deze lipstick kost 20,50 EUR wat wel prijzig is.
Dus de vraag is, is het zijn geld waard? Wel, ik raad je aan om de moisture renew lipsticks van Rimmel uit te proberen. Deze kosten bijna de helft minder maar liggen in dezelfde lijn. Maar ik ben tevreden dat deze lipstick een plaatsje tussen mijn andere lippies heeft.
Een fijne week, allen!
Alex
x

No comments:

Post a Comment